Edelenbosch Advies deed de webdesign voor STRIPglossy

Sinds juni 2016 ligt er een nieuw stripblad in de winkelschappen – De STRIPGLOSSY! Viermaal per jaar maar liefst 130 pagina’s met exclusieve fotoreportages, interviews en veel, heel veel strips van Daan Jippes, Dick Matena, Martin Lodewijk, Jan van Haasteren, Eric Heuvel, Gerben Valkema, Maarten Gerritsen, Fred de Heij, Kim Duchateau en vele andere tekenaars en schrijvers uit binnen- en buitenland. Wij verzorgden de website (concept & structuur) en website design (interface lay-out) voor StripGlossy.nl.

EDEL&BOSCH ontwerpt en bouwt websites vanuit het oogpunt dat deze direct in positieve zin een bijdrage moeten leveren aan uw product of service. Een website ten behoeve van promotie zal de relatie met uw bestaande klanten moeten verbeteren en uiteindelijk nieuwe klanten moeten opleveren. Bij het ontwerpen van de website wordt allereerst begonnen met een gedegen analyse van de te tonen informatie. Deze informatie wordt vervolgens op een overzichtelijke en gestructureerde wijze opgezet. Op basis hiervan is de website structuur ontwikkeld.

Bij het maken van het ontwerp (design, programmatuur) van de website is, geheel volgens de marketing communicatie gedachte, geredeneerd vanuit het oogpunt van de bezoeker. Vanzelfsprekend dat hierbij het logo en vooral de huisstijl een centrale rol spelen.


Andre van Duin in de StripGlossy