Zichtbaarheid kunt u eenvoudig kopen

Wij bouwen aan uw geloofwaardigheid

ONLINE ZICHTBAARHEID Versus INHOUD

Wanneer je een zoekopdracht invoert in Google, krijg je bovenaan de lijst altijd eerst betaalde advertenties te zien. Dit zijn advertenties waarvoor de desbetreffende bedrijven hoge bedragen betalen om als eerste zoekresultaat getoond te worden. Alle resultaten daaronder zijn de organische resultaten.

Google AdWords werkt aan de hand van het cost-per-click principe. Dat betekent de adverteerder betaalt voor een advertentie, maar hoeft dit pas te betalen zodra een gebruiker op de advertentie geklikt heeft in de zoekmachine (cost-per-click principe). Aan de hand van een veiling wordt het bedrag van het meest relevante zoekwoord bepaald, en scoort de adverteerder die daar het meest voor betaalt het hoogst in de zoekresultaten, mits de advertentie ook werkelijk relevant is voor de zoekopdracht.

Voor bedrijven met een laag budget is het zo moeilijker om mee te komen met de concurrentie en zichtbaar te blijven in de zoekresultaten. Aan de andere kant zorgt de stijging van de klikprijzen voor betere langetermijninvesteringen. Met goede, sterke inhoud op uw website zorgt u voor een stijging in de organische resultaten, waardoor er meer kliks worden gegenereerd. Dat betekent dat een investering op lange termijn rendabeler is dan geld per klik te betalen. Het belang van goede content wordt daarmee nog groter, en het inschakelen van een bureau dat uitstekende content kan verzorgen, zoals EDELBOSCH, dus ook.

Wat voor bezoekers wilt u op uw website?

Het is relatief makkelijk om meer bezoekers op een website te krijgen. De uitdaging zit er vooral in om ook de juiste bezoekers naar uw website te trekken. Bezoekers die op zoek zijn naar de informatie, diensten en oplossingen die u aanbiedt!

Benieuwd hoe u met ons verder komt?